Šróbenia


RUDOS Ružomberok s.r.o. ponúka brzdové šróbenia bez zárezného krúžku ako aj šróbenia Parker.

  • Porovnanie ponúkaných šróbení:
    Štandardné riešenie:

  • » Momentálne väčšina výrobcov vagónov používa medené alebo oceľové (príp. nerezové) trubky  a liatinové alebo oceľové  (nerezové) šróbenie 
    » Hmotnosť nerezovej trubky je pri hrúbke steny 1,5mm o 51% vyššia ako pri hrúbke steny 0,8mm. (typický vozeň – cca 64kg potrubáriny) 
    » Cena nerezovej trubky pri hrúbke steny 1,5 mm je o 24% vyššia ako pri trubke so stenou o hrúbke 0,8mm
    » UPOZORNENIE -  hrúbka steny 1,5mm je z dôvodu použitia šróbení so zárezným krúžkom, pri ktorom je nutné na dosiahnutie požadovanej tesnosti a pevnosti zaseknutie sa do trubky 
    Alternatívne riešenie:
    » RUDOS šróbenia neobsahujú zárezný krúžok a teda je možné dosiahnuť ztenšenie steny až na 0,8mm
    » Materiál šróbení je mosadz/resp nerez vhodná na kovanie a teda dáva možnosť ponúknuť širokú paletu prevedení na pokrytie zákazníckych potrie
    Úspora hmotnosti je odsiahnutá na základe predpokladanej spotreby pre trubky:
    Predpoklad spotreby  na 1 vagón:
    » 33 m - 12 mm trubky 
    » 30 m - 15 mm trubky 
    » 40 m - 22 mm trubky 
    Celková hmotnosť trubiek:
    Štandardný nerez (1.5mm)  = 63.94 Kg = Základ 
    Tenkostenná nerez (0.8mm) = 32.79 Kg = - 49%
  • POROVNANIE VÝHODY NEVÝHODY

  • PARKER

  • + Overené riešenie
    + Nižšia cena
    + Širší výber produktov
    - Nerozoberateľnosť
    - Vyššia hmotnosť potrubných rozvodov
    - Vyššia cena potrubných rozvodov
  • RUDOS

  • + Úspora hmotnosti
    + Ľahšia a rýchlejšia montáž
    + Rozoberateľnosť spojenia
    + Tenšia stena trubky
    + Moderné riešenie
    - Vyššia cena šróbení
    - Nové riešenie
    - Užšie produktové portfólio
nameKatalóg Šróbenia
1,45 MB